Asta e Divertisment: Adăugarea unor show-uri Biz la expoziția dvs. de expoziție

Divertismentul poate face expozițiile comerciale mai memorabile. Ajută expozanții să atragă participanții la discuții după spectacol. Aflați ce opțiuni de divertisment pot motiva vizitatorii care nu au avut intenția anterioară de a vă vizita standul și decideți că trebuie să treacă.

Ce face ca o expoziție comercială să fie memorabilă și alta așa-așa? Ce pot face expozanții pentru ca participanții să vorbească după spectacol? Ce poate motiva vizitatorii care nu au avut nicio intenție anterioară de a vă vizita standul să decidă că trebuie să treacă cu siguranță? Divertisment! Conform cercetărilor din cadrul expoziției, prezentările live sunt al treilea motiv cel mai important pentru care oamenii își amintesc expoziția. Numerele unu și doi? Dimensiunea standului și interesul produsului. Dacă aveți un buget limitat pentru expunere, angajarea divertismentului poate fi o modalitate rentabilă de a atrage atenția asupra companiei dvs., fără a vă sprijini pentru spațiul de afișare mai mare și mai scump.

 Care sunt opțiunile tale? 

Opțiunile de divertisment la târguri sunt aproape nelimitate. Orice formă de prezentare live poate funcționa, inclusiv:

• demonstrații de produs organizate

• scenetă teatrală

• magician

• spectacol de joc

• coregrafie

• video

• audio

• robot

• cântăreți sau muzicieni 

Cheia este să aveți divertisment care acționează ca o parte integrantă a mesajului dvs. de marketing. Pentru a face acest lucru, trebuie să știți câteva lucruri:

 • Ce tip de divertisment va atrage publicul dvs. țintă? Un robot care distribuie eșantioane gratuite ar putea merge prea mult la un spectacol de tehnologie, dar să cadă la un spectacol din industria de îngrijire a animalelor de companie. În schimb, acele tipuri de cabluri ar putea fi mai nedumerite decât mulțumite de o trupă de terieri instruiți. Cunoașteți publicul țintă.

 • Câte informații despre produs doriți să transmiteți prin divertisment? Unele formate de divertisment sunt mai bune decât altele pentru educarea participanților cu privire la produsele și serviciile dvs. Demonstrațiile de produse, în special cele care atrag participanții din public, sunt o modalitate excelentă de a concentra mulțimea pe ceea ce vindeți. Alte acte se concentrează pe simpla obținere a numelui și logo-ului companiei acolo, cum ar fi un magician care folosește numele companiei ca „Cuvânt magic”.

 • Care este imaginea dvs. corporativă? Orice divertisment selectat ar trebui să reflecte pozitiv imaginea companiei dvs. Acest lucru depășește faptul că o companie Western Wear selectează un cântăreț de țară pentru a distra mulțimile – participanții vă vor menține la un standard mai înalt decât acesta. Cercetați actele pe care le propuneți să le angajați. Este posibil ca unele acte să nu fie adecvate pentru companiile de masă – cereți să vedeți un videoclip cu o performanță medie și întrebați-vă cum ar vizualiza imaginile baza dvs. de clienți.

 Având în vedere aceste întrebări, decideți ce fel de divertisment doriți să aveți și cine va concerta pentru mulțime. Dacă v-ați hotărât să demonstrați produsele live, este posibil să vă puteți folosi propriii membri ai personalului, dar în afară de asta, în general, este mai bine să angajați un profesionist.

 Cum să profitați la maximum de bani Angajarea unui animator profesionist este o cheltuială.

Asigurați-vă că obțineți valoarea banilor dvs. procedând în felul următor:

 • Identificați modul în care prezentarea vă ajută să vă atingeți obiectivele – lăsați animatorul să știe clar ce vă așteptați să facă.

 • Creați activități promoționale centrate în jurul divertismentului. De la transmiterea directă a mesajelor directe până la interacțiunile de la etaj cu participanții, menționați frecvent evenimentul și aveți un stimulent care îi va încuraja pe participanți să vă viziteze standul.

 • Dacă personalul dvs. nu este pe scenă, găsiți modalități de a-i implica în prezentare. Folosiți-le pentru a aduna mulțimea sau pentru a capta și monitoriza informațiile pertinente în timpul prezentării. Spuneți-le că este bine să fie entuziasmați de performanță – entuziasmul este contagios și doriți o mulțime entuziasmată.

 Ce trebuie evitat Distracția bună este costisitoare, distracția proastă poate costa mai mult decât îți vei imagina vreodată. Protejați imaginea și reputația companiei dvs. evitând următoarele:

 • Fapte crude, grosolane sau jignitoare. Există comedianți care se descurcă foarte bine cu o culoare neobișnuită sau cu umor dureros, dar riscul de a înstrăina segmente mari din baza dvs. de consumatori prin sponsorizarea unuia dintre aceste acte este prea mare.

 • Animatori sub îmbrăcăminte. Femeile puțin îmbrăcate și bărbații abia îmbrăcați care se mișcă provocator nu au loc la cel mult spectacole. De fapt, utilizarea agresivă a „Booth Babes” a fost atât de descurajantă, încât unele spectacole le interzic pe toate împreună. Cu excepția cazului în care expuneți un spectacol cu ​​tematică pentru adulți – adică unul care se adresează industriei sexuale sau a unor spectacole de călătorie – aveți divertismentul să își păstreze hainele.

 • Acte care sunt în mod clar amatori. Publicul din cadrul expozițiilor este dur. Nu vor fi toleranți față de actele de ordin secundar. Angajați tot ce vă puteți permite pentru rezultate mai bune.

Ce trebuie să știți despre evenimentele de cazino din Las Vegas


Dacă intenționați să lansați în curând un eveniment de cazino, avem câteva informații care vă vor ajuta. Cea mai mare parte a conținutului de pe acest site este legal, fără drepturi de autor pariuricasino.ro – postate aici doar în scopuri de referință. Această pagină a fost creată pentru a oferi informații despre evenimentele cazinourilor și cazinourile din Las Vegas. Vă invităm să vizitați oricând site-ul nostru sau să marcați pagina și să reveniți la aceasta la o dată ulterioară. Noroc!

Citește și Adăugați distracție și divertisment în viața voastră