Colaborare pentru sănătatea mintală

„Împreună pentru sănătate mintală” se va concentra pe Luna de conștientizare a sănătății mintale în 2022. Sănătatea mintală este o componentă crucială a sănătății totale, potrivit Alianței Naționale pentru Bolile Mintale. Trebuie să ne unim pentru a face lobby pentru îmbunătățirea sistemului de sănătate mintală al țării noastre, deoarece un număr tot mai mare de americani prezintă simptome de boală mintală.

La un anumit nivel, acest subiect este, prin urmare, axat pe comunitatea de sănătate mintală care se unește în jurul accesului sporit la îngrijirea sănătății mintale. Și acest efort este de cea mai mare importanță. „Împreună pentru sănătatea mintală” poate fi interpretată, de asemenea, în sens larg, ca oameni care se unesc pentru a se ajuta reciproc pe parcursul călătoriilor lor de sănătate mintală.

Un sentiment de comunitate este esențial pentru menținerea sănătății mintale sănătoase – nimănui nu-i place sentimentul de a fi singur, mai ales în momentele dificile. Sănătatea noastră mentală colectivă depinde de a ajunge la prietenii care ar putea avea nevoie de ajutorul nostru și de a fi dispuși să-l acceptăm atunci când avem nevoie de el.

În mod similar, a avea un grup de indivizi care vă împărtășesc obiectivele și care au o gândire similară poate fi unul dintre cei mai importanți predictori ai succesului pe termen lung atunci când începeți și susțineți un program de activitate fizică. Deci, de ce să nu combinați aceste două obiective și să vă uniți forțele cu prietenii și familia pentru a se angaja în activitate fizică, oferind în același timp sprijin emoțional prin interacțiune și mișcare?

  • Să investigăm relația dintre activitatea fizică și sănătatea mintală. Numeroase moduri semnificative prin care exercițiile fizice regulate îmbunătățesc sănătatea mintală includ:
  • Sinteza crescută de neurotransmițători în timpul exercițiilor fizice încurajează creșterea de noi celule cerebrale.
  • Învățarea de noi abilități, în special noile forme de exerciții fizice, poate îmbunătăți claritatea creierului și cunoașterea.
  • Mișcarea îți poate crește sentimentul de valoare de sine, oferindu-ți un sentiment de realizare și succes, având un impact pozitiv asupra sănătății tale mintale.
  • Somnul, o componentă frecvent neglijată a sănătății mintale sănătoase, poate fi îmbunătățit prin exerciții fizice.

Exercițiile fizice îți pot oferi o pauză de la programul tău agitat. Este crucial să-ți aloci ceva timp pentru a avea grijă de sănătatea ta fizică și emoțională. Exercițiile fizice sunt o strategie tipică sănătoasă de coping pentru persoanele care se confruntă cu anxietate sau tristețe.

Exercițiile în grup oferă o oportunitate de a interacționa, de a întâlni oameni și de a experimenta apartenența la o comunitate bună și încurajatoare. Aici intervine uniunea.

Exercițiile fizice în aer liber pot crește unele dintre aceste avantaje, deoarece scade tensiunea și sentimentele de furie și promovează absorbția vitaminei D, care te poate ajuta în gestionarea simptomelor depresiei. Deoarece expunerea la natură a fost legată de câștiguri în sănătatea mintală, inclusiv reducerea stresului, creșterea dispoziției și o funcție cognitivă mai ridicată, exercițiile în aer liber măresc avantajele mișcării.

De asemenea, vă puteți îmbunătăți sănătatea mintală prin încorporarea practicilor de mindfulness în programul dvs. de zi cu zi. Aceasta poate veni sub diferite forme, cum ar fi mișcarea conștientă, care depășește exercițiile clasice precum yoga, tai chi și qigong pentru a include activități precum ciclismul, mersul pe jos și canotajul. Aceste activități pot fi mai atent dacă acordați atenție mișcărilor repetitive, modelului de respirație și modului în care se simte corpul în timp ce se mișcă prin spațiu. Exercițiile de respirație, meditația și rugăciunea sunt toate alegeri excelente.